lördag 13 december 2008

Min nya utmaning

Jag står nu inför en ny utmaning. Under mitt surfande har jag stött på en massa olika foton, men det finns vissa bilder som jag har fastnat för. Dessa bilder har man retuscherat på ett sett som jag blir väldigt imponerad av. Jag har nu fått reda på att den effekt som jag varit ute efter kallas för Fiscus (googla detta så ser ni vad jag pratar om), nu står jag här och vill hitta en bra tutorial för hur man gör denna effekt. Jag har hittat endel men det är inget som faller mig i smak. Är det någon där ute som vet hur man gör detta eller som vet var det finns bra turorials för att lära sig detta.

Har även hittat något liknande där man måste ha (vad jag förstår är ett plug-in till Photoshop) LUCISART. Med detta plug-in skall man sedan kunna skapa en sådan effekt (tror jag ). Det är sent och jag orkar inte kolla upp detta mer, men jag skall försöka fixa LUCISART för att se vad detta är. Återkommer med mer om detta.

Inga kommentarer: